Welcome to our website !

.........

.........

OILSPRAY VOOR DROOG HAAR

By 13:54:00



Alles wat in een spray verpakking zit krijgt van mij een extra punt! Echt waar. Als je denk aan haar die snel pluist als je teveel aan zit, dan is het hellemaal een droom zulke producten te vinden. Dat ze nog goed werken betekend dat je gelijk 2 van moet koppen om geen risico te lopen dat je zonder komt te zitten. Stel je voor!

Voor jullie vergelijk ik even die twee producten: Alterna Kendi Oil Mist en de Schwarzkopf Ultimate Oil Elixir. 

De Kendi Oil Mist van Alterna is geweldig! Het is geformuleerd met bamboe en kendi olie die de haar verterkt en beschermt. Ik gebruik het 's avonds voor ik na bed ga en mijn haar is heel zacht als ik wakker word. Je krijgt gelijk een mooi glans over je haar! Inmiddels heb ik al een paar flessen van gebruikt en ook probeer ik andere producten, deze blijft een favoriet.

De Oil Elixir van Schwarzkopf geeft vooral glans en voorkomt pluis. Ik moet zeggen dat ik het niet hellemaal geweldig vond, maar als je iets zoek voor een mooie glans dan ben je hiermee voorzien.

Schwarzkopf is altijd makkelijk verkrijgbaar bij elk drogist en de Alterna producten zijn sinds vorige jaar bij de Douglas filialen te koop en ook op de website. Wel een groot prijsverschil maar je moet goed kijken naar wat je haar nodig heeft.

You Might Also Like

0 comentários