Welcome to our website !

.........

.........

NARS BLUSH PALETTE

By 14:25:00


Oké ik weet ook wel dat je de producten van Nars in Nederland nergens in en winkel kan testen en kopen. Maar met de hoeveelheid prachtige dingen die zij hebben moet ik je dit toch echt even vertellen!


Als je een beetje van online shopen houd dat ben je gewend om te browsen door allerlei websites maar vaak weet je niet goed wat je moet hebben of wat voor kleuren je moet kiezen vooral wat betreft  make-up producten. 

Een aantal keren per jaar, kun je op de website van Nars verschillende paletten vinden. Ik heb al vaker zoiets besteld maar van alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd, ben ik het meest tevreden over mijn blush palletje. Ze hebben twee verschillende tinten van gehad, en ik heb er eentje met de tinten die bij de donkere huid geweldig staan.


In de Killing me Softly palette vind je de al te beroemde ORGASM blush en nog Outlaw en Gilda (gotta love my peaches) waarvan een maat en een shimmerachtig. Extra punt voor Nars die ook de highlighter Albatros in het palette heeft gezet. Erg handig!

"Maar Márcia, waarom vertel je me over een product dat ik niet gelijk kan bestellen?" Hoor ik je denken. Zodat je de site van Nars in de gatten houdt want nu want ze hebben altijd verschillende paletten. Nu hebben ze, bijvoorbeeld, een prachtig smokey-eye palette.

Nars heeft een uitgebreide EU website en ze verzenden GRATIS vanaf €50,- euro dus shoppen maar!

You Might Also Like

0 comentários