Welcome to our website !

.........

.........

HET RUIKT NAAR FRUIT !

By 14:27:00



Misschien een beetje cliche, maar, als je iemand tegen komt die heel veel van warmte en Zon houd dan is de kans erg groot dat die ook gek is op fruitige geurtjes.

Ik kom uit Brazilie en ik vind het heerlijk! Ben altijd opzoek naar nieuwe soorten en nieuwe combinaties. Dit zijn mijn favorieten van nu.


Blackberry & Bay - Heerlijk Eau de Cologne die op mijn huid erg goed blijf zitten en mijn veel complimenten oplevert. Met bramen en basilicum, heeft het een aparte combinatie die verrasend ruikt!


Cacharel Amor Amor - Een geurtje die mij heel dierbaar is. Het is namelijk een van de eerste cadeautjes die ik van mijn liefje heb gekregen toen we net verkering kregen. Vanille, jasmijn en zwarte bes. Uh! Brings me memories!


Carolina Herrera 212 Vip Rose - Weet je die geuren die je power geven? Iets voor wanneer je een belangrijk bespreking hebt en een compleet powervrouw uitstraling wil. Of voor waneer je je exclusief en gerafineerd wil voelen. Wat er in zit? Musk, perzik bloesem en Champagne Rose! I know... I know....


Lancôme Tresor Midnight Rose - Het hoeft niet per se een avond geur te zijn maar zo ruikt het wel. Mysterieus, sensueel, vrouwelijk met framboos, rode bessen en nog en combinatie vanille en musk. Zoals Beyoncé het ook zegt "Tonight, I'll be your naughty girl..."

Carolina Herrera 212 Vip Rose


You Might Also Like

0 comentários