Welcome to our website !

.........

.........

DE BERRY-REDS

By 18:00:00


Als eerlijk mag zijn, ben ik een lover van nude tinten op mijn lippen en ik vond het altijd een beetje moeilijk om een kans te geven aan meer opvallende kleuren. Op een gegeven moment begon ik te experimenteren met kleur en toen besloot ik zelf ook wat te proberen.

nagellak: Essie Leading Lady
Het is nooit een probleem geweest om sterke tinten op mijn nagels te hebben maar ik begon te zien dat niet elke tint rood mij goed stond. Vanaf het moment dat ik Berry-Reds begon te gebruiken raakte ik eraan verslaafd! Dat was het! Er zijn een paar verschillende die ik mooi vind maar voor bijzondere gelegenheden draag ik graag iets meer sparkle.

Nou, met lipstick had ik een langere weg te gaan. Ik voelde altijd als mijn mond al te dick is en dat ik geen extra aandacht wilde trekken. Mijn lippen zijn niet kleiner geworden maar mijn zelfvertrouwen in wel gegroeid! Het maakt mij niet meer uit als mensen naar mijn lippen staren...Zij zijn waarschijnlijk jaloers!
xo,
Márcia

You Might Also Like

0 comentários