Welcome to our website !

.........

.........

SALLY HANSEN MIRACLE GEL

By 20:50:00




Ik heb al zoveel beloftes van gel nagellak gezien dat het niet zo makkelijk is om erin te geloven toch wilde ik de Miracle Gel van Sally Hansen uit proberen. Het is ook zo dat ik nooit een slecht product van het merk ben tegengekomen dus ik was zeer benieuwd.


Een paar maanden geleden had ik al bij de drogist die gel gevalletje gespot. Het belofte: een gel nagellak waarvoor je geen lamp bij nodig hebt (?) en dat ook iets van 10 dagen op de nagel bleef zitten. Er zijn heel veel kleurtjes beschikbaar maar je moet wel de topcoat van de collectie kopen samen met de nagellak ander werkt het niet. Oké, prima. Uiteindelijk hadden ze een actie waarbij de topcoat gratis was! Score!




Toen ik het begon aan te brengen vond ik de dekking niet echt geweldig maar dat ligt waarschijnlijk aan de kleur die ik heb uitgezocht. Meestaal heb je dat met neutraal tinten maar niet met de donkere kleuren.

Ook iets om op te letten is dat die Miracle Gel heeft geen lamp nodig wat ook betekend dat het niet in 2 minuten droog is. Het duurt precies even lang als met normal nagellak dus ga niet lopen gekke dingen doen en vooraal ga hiermee nit naar bed voordat het droog is.

Nu de leuke dingen: Het werkt! Echt waar, ik heb het aan gehad voor 7 dagen en had maar een klein beschadiging aan mijn linkerhand. De rest was ongedeerd! Ik denk wel dat het te maken heeft dat ik mijn haar moest wassen en daarom de beschadiging.

Wat mij ook is opgevallen is dat mijn nagels heel sterk aanvoelden met dit nagellak. Sally Hansen maakt ook de meest geweldig nagelversterker dus toch wel een bonus.

Het kost iets van €10,- euro en je kan het vaak vinden voor een 2 voor 1 deal. Het maakt niet gelijk een gaat in je portemonnee terwijl je de vrijheid krijgt om je nagels maar eens peer week te hoeven lakken. Ideal!

Oordeel: Ik moet snel wat nieuwe kleuren halen! Love it!

You Might Also Like

0 comentários