Welcome to our website !

.........

.........

Shoplog: THE BODY SHOP VIP AVOND

By 21:32:00


Begin november had ik een uitnodiging gekregen voor de Vip Avond van The Body Shop. Ik heb toch een zwak voor body producten en was ook zoek naar iets specifieks - een lekkere bodyscrub - dus ik dacht dat een perfect kans was om lekker rustig een avond te shoppen. Hierbij mijn aankopen:



All-in-One Concealer: Ik was altijd gewend met een vloeibare concealer voor de donkere kringen maar deze heeft een soort olie in het midden wat ook een beetje verzorgd. Het heeft een bijna poederfinish en het is super makkelijk in gebruik. Hier houd ik van! 

Wild Argan Oil Body Butter: Moet ik nog iets zeggen over de Body Butters van The Body Shop? Ze ruiken heerlijk, hydrateren super goed en zijn simpelweg geweldig! Het zijn al laan favorieten van de  celebrities al jaren en zelf gebruik ik ze ook al sinds ik in Nederland ben (jaartje of 9). Ze zijn vaak in een kortingsactie te vinden dus geen nood om je bankrekening te plunderen. 

Wild Argan Oil Rough Scrub: Als het gaat over body scrubs kan ik heel moeilijk doen. Ik wil dat het goed scrubt maar niet te agressief. Hoeft voor mij absoluut niet koud of warm te worden, houd ik echt niet van! Die Argan Olie Scrub kan misschien al mijn wensen vervullen. Omdat ik graag een scrub wil met een beetje olie in verwerkt...Je begrijpt het al. 

Red Musk: Laten we even hierover praten. Ja, want dit ruikt een beetje naar een man. Echt waar, een man die heel lekker ruikt! En zo houd ik ook van mijn geuren. Niets geen bloemig, meisjesachtig maar houtachtig, droger, musky, sexy... Erg sexy! Zijn hebben eerst Eau de Parfum uitgebracht en later wordt het uitgebreid. Ik was blij dat ik een sample heb gekregen want Red Musk is een sterk kandidaat geworden voor op mijn collectie.

You Might Also Like

0 comentários