Welcome to our website !

.........

.........

IN MIJN MAKE-UP TAS

By 11:55:00


Hoe leuk is het om in andermans tas te kijken en ontdekken wat voor leuke of rare dingen iedereen met zich sjouwt?!

In mijn make-up tas wil ik alles hebben wat ik kan gebruiken toch ik een keer mijn make-up thuis niet kunnen afmaken. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik echt weg moest en alleen foundation thuis op kon doen en de rest van mijn look onderweg. Prima gelukt. Hoe gek ik ook op beauty ben, neem ik afspraken heel serieus dus liever minder mooi de deur uit dan te laat aankomen. Treinreizigers opgelet, dit is onderweg make-up op zijn best!


Inderdaad, ik heb te veel lippenproducten in mijn tas maar wie niet? Misschien voor velen alleen lipbalm maar ik heb iets meer...

Rimmel Lasting Finish 107 - Een super mooi deep hoop lipstick die er fantastisch uitzit op een donkere huid. Oh, ook als weinig tijd hebt voor je make-up is dit ideal! Lipstick verandert alles en doet altijd heel veel voor een make-up look.

Rimmel Moisture Renew 720 Notting Hill Nude - Nude. Ja, ook zo iets dat er verzorgd uitziet en je look afmaakt. Wel belangrijk om iets meer met de ogen te spelen als je voor een nude kiest. Ik draag heel vaak nude dus deze Rimmel lipstick is altijd in mijn tas zodat ik niet telkens een andere lipstick in mijn tas moet stopen.

The Body Shop Colour Crush 06 - Ook een soort nude (Sorry, not sorry!) maar met een beetje parelmoer glans. Perfect voor het terras seizoen!

MAC Creme in Your Coffe - Donker mauve tintje, ideal voor de no make-up make-up dag. Het idee dat je verzorgt bent maar dat het niet goed te zien is of je iets ophebt. Die draag ik vaker op mijn vrije dagen en 's avonds.

Maybelinne Color Sensational Lipliner 630 Velvet Beige - Nude lipstick is leuk maar als je combineert met een iets donkerder lipliner staat het nog veel mooier. Zeker voor vollere lippen die vaak een beetje definitie missen. Omlijnen, mondhoeken inkleuren en lipstick eroverheen. Pouty
pout!

LUSH None of Yours Beeswax Lipbalm - Ruikt lekker, is heerlijk op de lippen en is de perfecte onderlag voor die matte langhoudende lipstick. 


Bobbi Brown Kohl Eyeliner - Met een eyeliner kun je een super make-up look creëren in een handomdraai. Die van Bobbi Brown is heerlijk deep zwart en ook mooi voor onder je oogen. Wel belangrijk om een paar keer te hebben geoefend voordat je dit in een bewegende voertuig gaat proberen - dat snap je natuurlijk wel - maar zeker waard om het in je make-up tas te hebben.

Clinique High Impact Mascara Mini - Wie houd er niet van een mini? Ik vind mini's zo leuk en echt heel schatig uitzien. Maar even focus! Vaak krijg je zo'n mini mascara als cadeau of soms zijn ze te koop in een probeerset. Die bewaar ik altijd voor in mijn tas. Met mijn donkere wimpers is me vaak genoeg gebeurt dat ik vergeten ben mascara aan te brengen. Het overkomt de besten!


MAC Studio Fix Powder - De mijne is in de kleur NC43 en ik gebruik het eigenlijk als touch-up poeder. Vooral op warme dagen wanneer de make-up op mijn T-Zone een rondje gaat lopen, is dit dan perfect om alles bij elkaar te houden. Ook is het handig om een spiegel mee te hebben, toch?

MAC Peaches Blush - Hoezo gebruik je geen blush? Ik kan er niet zonder! Gezond uitzien, mooie glow op de wangen, uitzien alsof je super uitgerust bent...Heerlijk! Een roze-perziktint past overaal bij en is daarom de meest perfecte kleur voor in mijn make-up tas.  Het penseeltje heb ik ergens vandaan maar heb geen idee waarvan...Is je compactpoeder op, gooi je penseeltje niet weg maar zet het bij je make-uptas.


Dior Nagellak 219 - Hiermee bedoel ik gewoon de nagellak die je op het moment draagt. Dan kun je bij een eventuele chip je kleur bijwerken. Niets lelijker dan oud half-op-de-nagel nagellak. Doe maar dan niets. #thereisaidit

Tasverstuiver/Geur Samples - Wij houden er toch allemaal van: Iemand knuffelen en een lekker geurtje ruiken. Voor het meenemen vind is een navulbaar tasverstuiver een mooie optie. Je favoriete geurtje in de tas zonder het risico te lopen dat je mooie fles beschadigd. Ook zijn geur samples hier geweldig voor. Die krijg je in de parfumerie bij je aankoop en nu zijn ze steeds vaker ook navulbaar.

Ben je er nog? Oh, fijn! Het lijkt veel maar het is  voor mij een kwestie van alles bij me hebben wat ik in de loop van een dag nodig heb. Wat heb jij in je make-up tas?

You Might Also Like

0 comentários