Welcome to our website !

.........

.........

HIER KLOPT MIJN BEAUTY HART SNELLER VAN / NIEUWE PRODUCTEN

By 17:40:00

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 

Hierbij de lanceringen van het seizoen en ook een paar bestaande items die ik graag zal willen hebben om mijn collectie nog completer te maken voor de lente!

Chanel Beige Eau de Toilette - Hoe kan je nou zo graag een geur willen  hebben die je nog niet eens weet hoe het ruikt?! Die Beige Eau de Toilette van Chanel spreekt me zo aan! Niet normaal. Het is een bloemig toch honingachtig geur, die perfect bij het voorjaar past. Het feit dat het alleen verkrijgbaar is in de Chanel boutiques doet zeker iets met me. Iedereen moet een keer een Chanel geur hebben, maar in de keuzes uit de parfumerie ziet geen exclusiviteit meer. Iedereen heeft er een van en dan wil ik het niet meer. Ik heb geen Chanel boutique bij mij in de beurt maar ik ben hier erg benieuwd naar.

Replica Martin Margiela - Weer een geurlijn. Ja, ik heb ook bijna geen geuren... :D Weet je wanneer je iets zo vak overaal hebt gezien dat je maar even wil proberen om te begrijpen waar de hype over gaat? Nou, ta-da! De Replica geuren zijn bedoeld aan je terug te brengen naar een speciale gelegenheid zoals een middag op strand, een jazz bar en so on. Van de verschillende die ik heb geroken, vond ik de Flower Market het meest in mijn straatje passen omdat het wat krachtiger is. Hierbij moet je je voorstellen dat je door een bloemenmarkt in Parijs loopt. Niet miss, niet miss. 

Marc Jaconbs Palette - Ook weer zoiets waar mensen de hele tijd over praten. Alleen zijn de Marc Jacobs Paletten nog niet in Nederland te koop. Marc Jacobs, de kleding ontwerper, is sinds een paar jaar uitgekomen met een make-up collectie. Super mooi en van hoge kwaliteit, wordt het in het buitenland ik de beste warenhousen verkocht. Jammer genoeg,  zijn de Marc Jacobs Paletten nog niet in Nederland te koop maar ja, we hebben toch wel internet!

Caudalie Instant Detox Mask - Als ik iets van een huidversorgingsmerk wil proberen, begin ik altijd met een scrub, een body crème of een masker. Ik heb meerdere producten van Caudalie uitgeprobeerd en nu brengen ze, maar liefst, 4 verschillende maskers in de markt. Elke met een andere bedoeling en de Instant Detox Mask  heeft mijn aandacht getrokken. Het masker is bijna 100% natuurlijk en is bedoeld om je huid te herstellen van de schadelijke effecten van vrije radicalen (invloeden van buitenaf die je huid beschadigen). Het moet je een fijnere huidstructuur geven, poriën verfijnen en zo je huid egaler maken. Huid detox, dus.

Macadamia Healing Oil Treatment - De haarmasker van Macadamia is een oude bekende van mij en ik heb altijd geweten dat ze ook oliën hebben. De Macadamia Healing Oil is een mengeling van macadamia notenolie en arganolie die de haar hertelt en beschermd. Als ik dezelfde kwaliteit kan verwachten als ik van de masker gewend ben, dan moet ik die nog voor zomer bestellen. De zon is erg lekker maar ook schadelijke voor een al droge haar.

Givenchy Le Rouge a Porter - Ik ga niet eens proberen te zeggen dat de verpakking mij niets doet...Zo mooi! Heel strak, met leer bewerkt...ach...prachtig. Maar onto the lipstick, shall we? De nieuwe lipstick van Givenchy schijnt de perfecte balans te zijn tussen kleur en verzorging en laat ik net daar net naar opzoek zijn. Er zijn 16 verschillende tinten en ik zoek nog altijd een "je eigen kleur lippen maar dan verzorgder" lipstick en dat moet hiertussen zitten. Toeval bestaat niet!

You Might Also Like

0 comentários