Welcome to our website !

.........

.........

DE BUFFY BODY SCRUB VAN LUSH

By 16:18:00



Als beauty addict heb ik van alles geprobeerd om mijn huid zacht en soepel te houden. Van een body scrub verwacht is precies dat! Eerlij gezegd heb ik elke keer een andere scrub en daar kan ik best wel een zeikerd in zijn. Het moet mijn huid soepel en zacht maken - that's a given - het moet lang mee gaan en de korrels moeten niet te grof zijn. Ah, en ik wil graag dat er een laagje olie achterblijf op mijn huid. Makkelijk, toch?

Meestal zitten die body scrubs in een tube of in een pot en bij mij zijn ze altijd binnen een week op 6 op. Ik gebruik het elke week en heb echt geen zin, of geld, om elke 6 weken een nieuwe bodyscrub aan te schaven. 



Een aantal jaren geleden hoorde ik wonderen over de Buffy Scrub van LUSH en toen ik voor het eerst in een lush winkel was heb ik het mee genomen. Ik gebruik echt niet veel producten van LUSH maar de BUFFY BODY SCRUB is mijn must have! LUSH maakt hun producten van verse ingrediënten en proberen zo min mogelijk plastic te gebruiken dus vandaar de vaste scrub. Buddy is geformuleerd met en bijzonder mix van cocoaboter en sheaboter wat voor zorgt dat je niet per se een bodycreme nog moet gebruiken. Hij doet alles precies hoe ik het wil en ik kan een maand of 3 ermee doen. Door de vaste structuur, heb ik meer controle van mijn "porties" en gebruik ik veel minder product per keer. 

Ik gebruik het aan het eind van mijn doucheritueel. Op mijn vochtige huid zet ik wat strepen met de scrub. Dan masseer ik met mijn handen in ronde bewegingen om de dode huidcelletjes te verwijderen. Daarna spoel ik de korreltjes af en houd ik dun laagje boter over op de huid die ik met de handdoek droog.

Er zijn nog niet overaal LUSH winkels - dichtstbijzijnde voor mij is Utrecht - maar je kunt het gemaakelijk via internet bestellen op lush.nl. Dat het maar €10,95 kost is natuurlijk ook mooi mee genomen!

You Might Also Like

0 comentários