Welcome to our website !

.........

.........

NATUURLIJKE MAKE-UP MET EEN PRIMER

By 15:46:00


Normaal gesproken, ren ik heel snel weg van primers. Ik vind altijd dat het maar een extra laag is onder mijn make-up en dat ik met mijn huidverzorging al de voorbereidend effect van een primer kan creëren...En dat klopte tot ik de Le Blanc van Chanel had geprobeerd.

Nehee, ik wil niet lichter uit gaan zien meiden en eerlijk gezegd dacht ik in begin dat het een beetje de bedoeling was met Le Blanc maar hij geeft mijn huid juist een prachtig verhelderend uitstraling. Ik gebruik het trouwens niet dagelijks want daar vind ik teveel gedoe voor. Maar juist 's avonds wanneer ik die JLo huid wil, zonder per se een Highlighter te gebruiken. Donkere dames opgelet! Heb je pigmentvlekken dan is dit ideaal voor je!



Je brengt het aan na de dagcreme, voor de foundation. Gebruik je handen of misschien een spons zoals de Beauty Blender want als je het met een penseel aanbrengt voel je best een dikke laag over je gezicht - been there, done that. Je handen maken het product warmer waardoor je het onzichtbaar kan maken. Foundation er over, klaar! Heb je bijna geen highlighted meer nodig en je ziet je foundation echt niet zitten!



Le Blanc de Chanel zit in een glazenverpakking van 30ml (het lijkt op een giga nagellak fles) zonder pomp of applicator dus ik zet altijd een beetje op mijn hand en dan verspreid ik over mijn gezicht net als een dagcreme. Je betaald €42,95 voor een flesje maar ik denk, ik gebruik het toch niet altijd dus ik kan nog heel lang plezier van hebben. Oh ja, het ruikt ook super lekker! Niet onbelangrijk, toch?!

You Might Also Like

2 comentários

  1. Replies
    1. Vind je 'em ook zo fijn?! Heb je andere primers die je ook fijn vindt?

      Delete