Welcome to our website !

.........

.........

SNEL EN MAKKELIJK: BEAUTY TIPS

By 14:29:00


Soms wil je gewoon snel naar bed of anders wil je maar lekker genieten van het mooie weer...Er is altijd een reden om niet te lang bezig te willen zijn met verzorging en met allerlei producten. Leuk uitzien, een stralende huid en lekker ruiken willen we allemaal wel. Als je ook graag verzorgd wil uitzien maar niet te lang ermee bezig wil zijn dan heb  special voor jou een aantal leuk ideetjes.




EEN BODY CREME MET EEN LEKKER GEUR
Ah! Laten we beginnen met geuren! Hoe lekker is dat als je iemand een knuffel geeft en ruikt je een schoon, luchtig, heerlijk geurtje. De geuren onder hoger temperatuur gaan zich altijd sneller verspreiden dus daarin is een body product uitermate geschikt. Iedereen kan je dan ruiken en toch niet gek worden van zo'n sterke geur. Zeker voor de warmere periodes, zijn de body producten met een lekker geur je beste vrienden. De Body Cream van Jo Malone heeft me altijd te pakken met dat gevoel van een zachte huid die ook heerlijk aanvoelt.


EEN SNEL DROGEND NAGELLAK
Oh, ja, hier houden veel mensen van en veel meer in de Zomer. Voor je voeten is het ook handig maar als het gaat om je handen kan een nagellak niet snel genoeg droog zijn. Ik heb meerdere geprobeerd maar die van Bourjois blijft mijn must have. 1 Second Gel nagellak is super snel droog én is met 1 laagje al dekkend! Met 1 laag!


EEN NACHTMASKER
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit elke dag doet, maar toch is een nachtmasker de meest effectieve manier om je huid extra te verzorgen zonder extra tijd daarvoor nodig te hebben. Met een nachtmasker wordt bedoeld dat je in plaats van je normale nachtverzorging je een masker gaat gebruiken (om te hydrateren, herstellen... er is van alles te vinden) die je pas de volgende ochtend hoeft af te wassen. Eerlijk gezegd, doe ik dat met meerdere vochtmaskers en de Black Rose Mask van Sisley is hiervoor mijn favoriete.


EEN CC CREAM
Het is dagcreme, foundation, heeft SPF (Sun Protection Factor), verfijnt de poriën... Wat doet het allemaal wel niet. Elke CC Cream is weer een beetje anders. Sommige zijn wat droger en andere wat meer vochtinbrengend. In dit geval koos ik voor de Origins Smarty Plats CC Cream vooral omdat het perfect is voor mijn huidkleur wat niet onbelangrijk is.


EEN FACIAL UIT EEN TUBE
Even serieus, de eerste keer dat ik de REN Flash Rinse 1 Minute Facial heb gebruikt ik wist niet wat ik mee makte. Echt! Je brengt het aan op je droge schone huid, masseer even in ronde bewegingen om te exfolieren en dan maak je je hand vochtig en masseer je nog een keer. Wanneer je dat doet wordt het een soort olie die vitamine C vrijmaakt voor een stralende effect - je voelt geen korreltjes meer (?) - en moet 1 minuut laten inwerken. Spoel je het af en dat was je facial. Je huid verandert compleet. Super spul!

You Might Also Like

0 comentários